Veelgestelde vragen
1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het
recht je bestelling tot 14 werkdagen na ontvangst zonder opgave van reden te
retourneren.
Wanneer je van
plan bent om je bestelling te retourneren, dien je ons vooraf wel te
informeren. Zodoende weten wij van wie het geretourneerde pakket komt.
2. Wat is de levertijd van mijn pakket?
Wanneer een
artikel op voorraad is, streven wij ernaar om je bestelling binnen 1-2
werkdagen te leveren. Wanneer een artikel niet voorradig is, heeft het product
een levertijd van 3-4 werkdagen. Dit wordt altijd weergegeven bij het product.
Mocht je hierover vragen hebben, dan kun je ons altijd benaderen.
3. Wat zijn de verzendkosten van mijn
bestelling?
1. Bestellingen
boven de 75 euro: Gratis verzending!
2. Bestellingen
onder de 75 euro: 4,95 euro
3.
Brievenbuspakketten: € 2,00
4. Is het mogelijk om een factuur bij
mijn bestelling te ontvangen?
Zodra je een
bestelling plaatst en betaald, dan krijgt u automatisch de factuur per email
toegezonden.
5. Welke mogelijkheden zijn er bij
Landelijke Decoshop om te betalen?
Je kunt bij
Landelijke Decoshop op vele verschillende manier betalen, zoals:
1.Overboeken
2. iDeal
6. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Ja, dit is
mogelijk indien het pakket nog niet verzonden is. Als het pakket al verzonden
is zijn de retourkosten voor je eigen rekening.