Veelgestelde vragen  

 

1. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 werkdagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.

Wanneer je van plan bent om je bestelling te retourneren, dien je ons vooraf wel te informeren. Zodoende weten wij van wie het geretourneerde pakket komt.

 

2. Wat is de levertijd van mijn pakket?

Wanneer een artikel op voorraad is, streven wij ernaar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen te leveren. Wanneer een artikel niet voorradig is, heeft het product een levertijd van 3-4 werkdagen. Dit wordt altijd weergegeven bij het product. Mocht je hierover vragen hebben, dan kun je ons altijd benaderen.

 

3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

1. Bestellingen boven de 75 euro: Gratis verzending!

2. Bestellingen onder de 75 euro: 4,95 euro

3. Brievenbuspakketten: € 2,00

 

4. Is het mogelijk om een factuur bij mijn bestelling te ontvangen?

Zodra je een bestelling plaatst en betaald, dan krijgt u automatisch de factuur per email toegezonden.

 

5. Welke mogelijkheden zijn er bij Landelijke Decoshop om te betalen?

Je kunt bij Landelijke Decoshop op vele verschillende manier betalen, zoals:

 1.Overboeken

 2. iDeal

6. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja, dit is mogelijk indien het pakket nog niet verzonden is. Als het pakket al verzonden is zijn de retourkosten voor je eigen rekening.